آشنایا گله دارم ز تو چندان که مپرس
#شهریار
پ.ن:
مردهایی که شعر می نویسند !!!
یا زنی را «دوست» دارند ،
یا از دوست داشتن زنی «خاطره» ... #محمد علی یزدانی
به خیالت ای ستمگر عجب است اگر بخفتم
#سعدی
پ.ن:
من در پی رد تو کجا و تو کجایی؟
دنبال تو دستم نرسیده ست به جایی
ای بوده که مثل تو نبودست ، نگو هست
ای رفته که در قلب منی ، گرچه نیایی...
#مهدی فرجی
جای گلایه نیست که این رسم دلبری ست
هر کس گذشت از نظرت ، در دلت نشست
تنها گناه آیینه ها ، زود باوری ست
#فاضل نظری
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: يکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت: 20:57
چه استراحت خوبی است در جوار خودم
خودم ، برای خودم ، با خودم ، کنار خودم
#احسان افشاری
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت: 20:57
پس ِهر مصرع ِدلتنگی ِِِِمن
دست ِ صد خاطره در کار ِ دل ست .
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1396 ساعت: 0:16
بغض هایی از رگ گردن به من نزدیکتر !
# فرامرز بنی عامری
ما را در سایت باباش و دخترش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: شنبه 7 مرداد 1396 ساعت: 22:05